Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl


Angielski | Niemiecki | Rosyjski | Francuski | Hiszpański | Włoski | Grecki | Duński | Norweski
Rzetelna Firma
KIOSK SŁOWNICTWO.PL
materiały edukacyjne do nauki języków obcych

- kursy językowe MP3, audiobooki, książki i podręczniki w wydaniach cyfrowych -
Kursy językowe na MP3 | Pakiety audio | E-podręczniki | E-książki | Angielskie Audiobooki | E-prasa za darmo | Dołącz do Klubu | Kontakt

Satysfakcja pracowników - jak badać i dlaczego? - ebook

19,90 18,90 zł (zawiera 23 % VAT)
38 pktProgram lojalnościowy

  • PDF (znak wodny)

Joanna Czerska  Joanna Dziekońska 

03.10.2013

polski

20

Wiedza i Praktyka

978-83-7677-504-3

Opis:

Chcesz, by dział produkcji działał sprawnie i efektywnie? Poznaj lepiej swoich pracowników. Wiedza na temat ich potrzeb, oczekiwań i aspiracji zawodowych stanowi klucz do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Satysfakcja pracowników - jak badać i dlaczego? - ebook
Forma zakupuCena

Satysfakcja pracowników - jak badać i dlaczego? - ebook

19,90 18,90 zł (zawiera 23 % VAT)
38 pktProgram lojalnościowy
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Gwarancja satysfakcji

Nowości

Najchętniej kupowane

  1. 1.Zwycięskie strategie. Jak liderzy tworzą przyszłe sukcesy
  2. 2.Jak skutecznie szukać pracy?
  3. 3.Efektywna komunikacja w zespole
  4. 4.Negocjacje. Sprawdzone strategie
  5. 5.Satysfakcja pracowników - jak badać i dlaczego?
  6. 6.Prezentacja publiczna. Mów komunikatywnie, oryginalnie, przekonująco.
  7. 7.Spotkanie w organizacji. Od frustrującego zebrania, do twórczego i efektywnego spotkania
  8. 8.Zarządzanie czasem
  9. 9.Filozofia ICING w zarządzaniu
  10. 10.Buntownicy. Kreatywni liderzy zmieniają świat