Pracujesz z ludźmi? Jesteś coachem, trenerem, liderem, doradcą, nauczycielem, terapeutą? Szukasz inspiracji i skutecznych sposobów pracy z innymi?
Coaching grupowy to metoda, która pozwala wspierać klientów w zmianie życiowej i zawodowej.
Sięga po to, co najlepsze w coachingu, aby pracować jednocześnie z wieloma osobami. Sprawdza się w pracy z różnorodnymi odbiorcami i z różnymi tematami. Każdy...
Poczuj moc oddechu i zmień swoje życie na lepsze
Poszukujemy dróg samorozwoju, praktykując jogę, mindfulness czy też medytując. Tymczasem jedno z najbardziej skutecznych narzędzi, które możemy wykorzystać do poprawy jakości naszego życia mamy zawsze ze sobą, w dodatku za darmo. Jest to nasz oddech.
Oddech to naturalny proces, który pomaga zintegrować 4 sfery - ciało, uczucia, umysł i ducha.
I...
"BIZNES / COACHING
Czy szkoleniowcy są potrzebni?
To pytanie autorka wiele razy słyszała od koleżanek i kolegów w pracy. Sama też zadawała je sobie wielokrotnie a odpowiedzi były bardzo różne.
W niezwykle, jak na literaturę tego typu, bezpośredni sposób, Łada Drozda pisze o pracy szkoleniowca i coacha w polskich warunkach. Szczodrze dzieli się przykładami ze swojej pracy.
To nie jest podręcznik...
Jak przygotować wystąpienie, które trafi do serc i umysłów odbiorców oraz co ważne zostanie zrozumiane i zapamiętane? Jak sobie poradzić ze stresem? Na co zwrócić uwagę podczas przygotowywania? Jak mówić inspirująco, ale w swoim własnym indywidualnym stylu?
O tym właśnie jest ta książka.
Robert Kozak wykorzystał w niej gromadzone przez wiele lat doświadczenie zdobyte podczas prowadzenia zajęć ze studentami...
"Własna firma dla Pań. Krótki kurs biznesu dla każdej z nas" to unikalny kurs wydawnictwa Lingo z nowej serii "Poradniki na obcasach" - książek pisanych przez dziewczyny, które znają się na rzeczy, skierowanych do dziewczyn (i facetów - o ile dziewczyny pozwolą im podejrzeć).
Z najnowszym poradnikiem Lingo przejdziesz krótki kurs biznesu, dzięki któremu:
- dowiesz się, od czego zacząć budowanie...
Prawidłowa komunikacja w zespole jest niezbędnym elementem skutecznej organizacji pracy. Pozwala skrócić czas i zwiększyć jakość wykonywanych zadań, a także sprzyja dobrej atmosferze i owocnej współpracy.
Książka prezentuje wiele cennych wskazówek dotyczących komunikowania się z podwładnymi, kierownikami i kolegami w pracy, udzielania informacji oraz sprawnego porozumiewania się mimo różnicy charakterów....
Chcesz odnaleźć swoją drugą połówkę, ale nie wiesz, jak to zrobić? A może już jesteś w związku i zależy ci na zbudowaniu trwałej, szczęśliwej relacji z partnerem? Na wszystkie pytania i wątpliwości dotyczące związków znajdziesz odpowiedzi w najnowszym poradniku Artura Króla , doświadczonego psychologa i coacha. Dzięki książce dowiesz się, jak znaleźć odpowiednią osobę i zbudować z nią satysfakcjonującą...
Co jest największym wyzwaniem w dzisiejszym świecie dla aktywnych zawodowo Polaków? Jak kobiety, a jak mężczyźni odnajdują się w środowisku pracy, czego potrzebują, co ich motywuje? Czy więcej nas łączy, czy dzieli? Czy duet szef - pracownik mogą żyć w zgodzie? Porozumienie w zespole - czy to możliwe i czy w ogóle to się firmie opłaca? Jak znaleźć złoty środek między potrzebami pracownika, swoim stylem...