Radzenie sobie ze stresem to umiejętność niezbędna do osiągnięcia sukcesu. Nie ma na to standardowej recepty. Każdy z nas ma inną osobowość, ukształtowaną przez środowisko, wychowanie, doświadczenie, wiedzę i poglądy.
Dobry mówca potrzebuje umiejętności i całej palety narzędzi, aby sprostać różnym sytuacjom komunikacyjnym. Powyższa pozycja udzieli odpowiedzi na zasadnicze pytanie, jakie należy sobie zadać, jeżeli chce się być dobrym mówcą: co należy umieć, aby odnieść sukcesy na tym polu? W książce przedstawiono krok po kroku, jak należy przygotowywać i wygłaszać przemówienia. Dzięki zamieszczonym w niej wskazówkom...
Sprawdź, jak naprawdę wykorzystujesz swój czas. Zastosuj listy kontrolne i protokoły; naucz się dostrzegać pułapki czasowe oraz złodziei czasu. Dowiedz się, jaką rolę w optymalizacji pracy odgrywa zegar biologiczny i jak kierować się cykliczną metodą pracy oraz rozwiązywania problemów, tak by poradzić sobie z codziennym natłokiem zajęć. Zostań menedżerem piątej generacji - naucz się odróżniać sprawy...
Moderowanie i prezentowanie to sposoby komunikacji, których powodzenie zależy od tego, czy uda wam sie nadawać na tych samych falach co pozostali uczestnicy spotkania. Dlatego w pierwszej cześci książki zajmujemy się procesem komunikacji i tym, jak można skutecznie kształtować go dzięki kompetencjom osobistym i empatii. W drugiej cześci wyczerpująco omawiamy techniki prezentacji i moderacji - od przygotowania,...
Przekonywanie rozmówców do własnych racji i oddziaływanie za pomocą przekazywanych treści jest sztuką. W tej książce wyjaśniamy m.in., jak można skutecznie wzmacniać argumentację wykorzystując odpowiednie konstrukcje zdaniowe, siłę głosu czy mowę ciała. Analizując zjawiska składające się na proces komunikacji – refleksję, koncentrowanie uwagi, przekazywanie informacji, przekonywanie, sterowanie i namawianie...
Trudno wyobrazić sobie dzień pracy bez poczty e-mail. W dobie integracji międzynarodowych rynków coraz bardziej popularny i wymagany w komunikacji elektronicznej staje się język angielski. Jak szybko i poprawnie napisać e-mail w języku angielskim - właśnie tego nauczysz się z niniejszej książki.
Publikacja dostarcza też wielu cennych informacji na temat językowych i międzykulturowych aspektów korespondencji...
Książka ta ma za zadanie pokazać w sposób chronologiczny wszystkie etapy realizacji projektów:
od planowania wstępnego do planu struktury i zatwierdzenia projektu,
sporządzenia planu szczegółowego, planu wykorzystania zasobów, kosztorysu, kontroli jakości i oceny ryzyka związanego z projektem,
podziału i delegowania obowiązków, planu i tematyki spotkań kontrolnych, kontrolingu finansowego.
Autor...
„Powinienem był mu na to od razu odpowiedzieć...” - jak często zdarza ci się tak pomyśleć? W dyskusjach, negocjacjach czy rozmowach z kolegami nie zawsze wygrywa ten, kto ma najmocniejsze argumenty. O wiele częściej liczą się błyskotliwe komentarze. Niestety w chwili, gdy powinieneś zareagować celną ripostą, w Twojej głowie hula wiatr. Dopiero po kilku minutach wpadasz na genialną odpowiedź,...
English for Customer Care to podręcznik należący do serii Short Course Series. Jest to dostosowana do potrzeb polskiego użytkownika doskonała pomoc dla każdego, kto chce swobodnie komunikować się w języku angielskim w sprawach służbowych.
Short Course Series to seria kursów modułowych, które mogą stanowić integralną część ogólnych kursów językowych lub odrębny podręcznik bazowy na intensywnych kursach...