Jesteś rodzicem? Znasz choć trochę angielski? Chcesz pomóc swojemu dziecku w nauce języka, a nie wiesz jak? Angielski metodą deDOMO jest właśnie dla Ciebie. deDOMO to: edukacja, motywacja i interakcja rodzic - dziecko.
Głosem taty mówi rodowity Brytyjczyk, a głosami mam i dzieci mówią Polacy. To celowy zabieg - „nie bójmy się mówić w obcym języku” ośmielają całą rodzinę twórcy deDOMO. Jest...
"Zmień marzenia w osiągnięcia! Dążenie do upragnionych celów w pracy, relacjach z ludźmi czy sporcie wymaga dużo czasu i wysiłku. W rezultacie jedynie nieliczni mają siłę, odwagę i cierpliwość, by sięgnąć po sukces, szczęście i wpływy. Jak możesz zatem połączyć to, co mówisz i czego pragniesz, z konkretnymi działaniami? Potrzebujesz motywacji zorientowanej na cel ̶ dzięki niej pokonasz długą i niepewną...
Zwarte omówienie jungowskiej metody analizy snów z podaniem podstawowych pojęć stosowanych w praktycznej interpretacji marzeń sennych. Książka jest przydatna zarówno dla praktykujących terapeutów jak i dla laików. Autor, psychiatra i analityk jungowski, wyraźnie opisuje proces rozumienia snów i odnosi się do ich celu. Marzenia senne dotyczą głównie „rozwiązywania problemów oraz rozwoju osobowości”....
Masz dziecko w wieku 3-6 lat? Znasz choć trochę angielski? Chcesz pomóc swojemu dziecku w nauce języka, a nie wiesz jak? Angielski metodą deDOMO jest właśnie dla Ciebie! Angielski dla rodziców przedszkolaka to pierwszy kompletny zestaw do wspólnej nauki języka dla całej rodziny. Oparty jest na nowatorskiej metodzie nauki w domu.
deDOMO to: edukacja, motywacja i interakcja rodzic - dziecko.
W pakiecie...
"Błyskotliwy i wnikliwy przewodnik po mocno niedocenianej umiejętności wycofania się we właściwym czasie Często zbyt długo trzymamy się złego kursu - nie rezygnujemy ze złej pracy, nie umiemy sprzedać słabych akcji lub zerwać toksycznej relacji. Psychologicznie mamy skłonność do robienia różnych rzeczy za wszelką cenę - szczególnie wtedy, gdy zaangażowaliśmy już w to znaczne środki. Jednak pozostawanie...
• Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście.
• Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu.
• Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1.
• Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu.
• Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo.
• Staraj się zmienić świat.
• Aaa,...