Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl


Angielski | Niemiecki | Rosyjski | Francuski | Hiszpański | Włoski | Grecki | Duński | Norweski
Rzetelna Firma
KIOSK SŁOWNICTWO.PL
materiały edukacyjne do nauki języków obcych

- kursy językowe MP3, audiobooki, książki i podręczniki w wydaniach cyfrowych -
Kursy językowe na MP3 | Pakiety audio | E-podręczniki | E-książki | Angielskie Audiobooki | E-prasa za darmo | Dołącz do Klubu | Kontakt

nr 10

  • Cudowny chłopak - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Cudowny chłopak - audiobook

    Data dostępności: 17.02.2021

    Data publikacji: 17.02.2021

    Wzruszająca i jednocześnie przezabawna opowieść o walce dziecka z przeciwnościami losu. August jest inteligentnym, dowcipnym chłopcem i jego życie wyglądałoby pewnie zupełnie inaczej, gdyby nie jeden zmutowany gen, z powodu którego ma zdeformowaną twarz i, zanim skończył 10 lat, musiał przejść 27 operacji. Do tej pory patrzył na siebie oczami bezwarunkowo kochających go rodziców i siostry. Teraz,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 34,90 31,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu - audiobook

    Data dostępności: 24.08.2018

    Data publikacji: 24.08.2018

    • Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. • Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu. • Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. • Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. • Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo. • Staraj się zmienić świat. • Aaa,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 54,90 49,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu - ebook

    Data dostępności: 15.06.2018

    Data publikacji: 15.06.2018

    • Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. • Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu. • Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. • Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. • Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo. • Staraj się zmienić świat. • Aaa,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 54,90 49,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Gwarancja satysfakcji

Nowości

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czerwona kartka dla Sprężyny
  2. 2.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  3. 3.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  4. 4.Nowy Jednominutowy Menedżer
  5. 5.Karolcia
  6. 6.Esencjalista
  7. 7.Mocni ojcowie, mocne córki
  8. 8.Pippi Pończoszanka
  9. 9.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie
  10. 10.Afryka Kazika