Dlaczego jedni odnoszą większe sukcesy niż inni?
Brian Tracy, światowej sławy ekspert od zwiększania efektywności, przez dziesięciolecia badał życiorysy i zachowania ludzi sukcesu. Na tej podstawie wyciągnął zaskakujący wniosek: nawet niewielkie korekty nastawienia i zachowań mogą przełożyć się na istotny wzrost osiąganych wyników. W tej krótkiej, acz inspirującej książce autor wyjaśnia, w jaki sposób...
Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz. Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21 sprawdzonych metod zarządzania czasem, których natychmiastowe wykorzystanie pozwoli ci wygospodarować co najmniej dwie wydajne godziny dziennie. Opisując strategie zidentyfikowane i osobiście wykorzystywane przez Briana...
"Urodzeni liderzy należą do rzadkości. Co zatem sprawia, że człowiek staje się przywódcą i źródłem inspiracji dla innych?
Specjalista od zagadnień związanych z dążeniem do sukcesu Brian Tracy pomógł tysiącom ludzi stać się wyjątkowymi liderami, a teraz ujawnia w tej zwięzłej, ale bardzo treściwej książce, jak można:
• pozyskiwać zaufanie ludzi i cieszyć się ich lojalnością;
• budzić poczucie...
Negocjacje stanowią ważny element prawie wszystkich naszych relacji - osobistych i zawodowych. Krótko mówiąc, osoby, które nie potrafią dobrze negocjować, ryzykują, że staną się ofiarami dobrych negocjatorów.
W swojej karierze Brian Tracy, ekspert w zakresie sukcesu, negocjował umowy warte miliony dolarów. Teraz także ty, dzięki temu zwięzłemu poradnikowi, możesz zostać znakomitym negocjatorem oraz...
Delegowanie & kontrolowanie
Menedżerowie są oceniani na podstawie wyników - a osiągane przez ciebie wyniki zależą od umiejętności delegowania i kontrolowania. Będziesz zaskoczony, jak efektywny stanie się zarządzany przez ciebie zespół, gdy opanujesz niezbędne umiejętności nauczane przez Briana Tracy. Ten nieodzowny przewodnik wyjawia 21 sprawdzonych w praktyce sposobów zwiększenia wydajności, m.in....
Motywowanie
Jednym z twoich najważniejszych obowiązków jako menedżera jest motywowanie pracowników do jak najlepszej pracy. Menedżerowie, którzy stwarzają satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy, ograniczają fluktuację kadr, jednocześnie zwiększając wydajność oraz jakość. W tej książce Brian Tracy, ekspert w zakresie sukcesu, korzystając ze swojego wieloletniego doświadczenia, przedstawia...
Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian Tracy, podczas dziesiątków lat działań konsultingowych na całym świecie, bezpośrednio nauczył się, co jest ważne, by były one efektywne. W tym zwięzłym poradniku dzieli się on prostymi ideami, które możesz wykorzystać, by zebrania stały się znacznie lepszymi narzędziami do rozwiazywania problemów, podejmowania decyzji, wymiany pomysłów...
"Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian Tracy, podczas dziesiątków lat działań konsultingowych na całym świecie, bezpośrednio nauczył się, co jest ważne, by były one efektywne. W tym zwięzłym poradniku dzieli się on prostymi ideami, które możesz wykorzystać, by zebrania stały się znacznie lepszymi narzędziami do rozwiazywania problemów, podejmowania decyzji, wymiany pomysłów...
"Dowiedz się, jak myśleć bardziej efektywnie oraz jak podejmować lepsze decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu.
Żyjemy w czasach, w których zachodzą najbardziej dynamiczne zmiany w historii. Dzisiaj innowacyjna zmiana modelu działania jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces lub porażkę. Według ekspertów osiemdziesiąt procent firm stara się przetrwać i rozwijać, stosując...
Trzymasz w swoich rękach kod DNA swojej przyszłości i tylko do ciebie zależy, jaki nadasz mu kształt. Żeby wykreować ją zgodnie ze swoimi marzeniami, musisz tylko przeczytać tę książkę, postanowić, że zastosujesz jej zasady w życiu, rozpisać plan, po czym z zapałem wziąć się do działania i spełnić swoje marzenia.
Przygotuj się na wielka przygodę, jaką będzie reszta twojego życia!
Dowiedz się jak:
...