Czy pomaganie innym to przepis na porażkę? A może największe sukcesy osiągają ci, którzy nie myślą tylko o sobie? Adam Grant, czołowy ekspert w dziedzinie psychologii organizacyjnej i najwyżej oceniany profesor Wharton School, w tej przełomowej książce udowadnia, że nie rywalizacja, a mądra współpraca stanowi klucz do osiągnięcia najlepszych wyników - zarówno w biznesie, jak i w życiu zawodowym.
...
Wzruszająca i jednocześnie przezabawna opowieść o walce dziecka z przeciwnościami losu.
August jest inteligentnym, dowcipnym chłopcem i jego życie wyglądałoby pewnie zupełnie inaczej, gdyby nie jeden zmutowany gen, z powodu którego ma zdeformowaną twarz i, zanim skończył 10 lat, musiał przejść 27 operacji. Do tej pory patrzył na siebie oczami bezwarunkowo kochających go rodziców i siostry. Teraz,...
Rewolucyjna książka, która nauczy cię, jak korzystać z niepowodzeń, napisana przez badaczkę bezpieczeństwa psychicznego i wielokrotnie nagradzaną profesor Harvard Business School, Amy Edmondson.
Często jesteśmy rozdarci pomiędzy dwiema „kulturami porażek”. Mówi się nam, że albo powinniśmy ich za wszelką cenę unikać, albo zaakceptować je jako nieuniknione i szybko o nich zapominać. Żadne...
Chcesz rozwinąć podstawowe słownictwo i swobodnie rozmawiać po angielsku?
Ucz się z kursem „Angielski. Konwersacje dla początkujących”, którego głównym celem jest pokonanie „bariery” w mówieniu, opanowanie podstawnych słów i zwrotów przydatnych w typowych sytuacjach oraz nauka tworzenia prostych zdań w języku angielskim. To efektywna nauka, łatwa i dostępna dla każdego.
...
"Nowe wydanie najbardziej znanej książki Brené Brown i bestsellera „New York Timesa” z dodatkowymi narzędziami
Od wielu lat Brené Brown zajmuje szczególne miejsce w naszych sercach. Służy nam swoją wiedzą w kwestiach społecznych, jak i zwykłymi życiowymi radami przydatnymi na co dzień. Zawsze można liczyć na to, że szczerze powie, jak jest. Potrafi nas rozbawić, ale nie zawaha...
"Adam Grant, jeden z najbardziej fascynujących i prowokujących myślicieli z dziedziny zarządzania swojego pokolenia, autor bestsellerów „New York Timesa”, tym razem pokazuje, w jaki sposób możemy bronić naszych najlepszych pomysłów i idei oraz skutecznie wprowadzać je w życie, a także jak liderzy mogą efektywnie zachęcać i stymulować swoich pracowników do tego, by ci myśleli nieszablonowo...