Radzenie sobie ze stresem to umiejętność niezbędna do osiągnięcia sukcesu. Nie ma na to standardowej recepty. Każdy z nas ma inną osobowość, ukształtowaną przez środowisko, wychowanie, doświadczenie, wiedzę i poglądy.
"FISZKI audio - angielski biznes - Zarządzanie projektem" polecamy go osobom zaawansowanym językowo (B2+), które w życiu zawodowym uczestniczą w projektach prowadzonych w języku angielskim.
Tytuł zawiera 100 najważniejszych słów i zwrotów związanych z zarządzaniem projektami wraz z praktycznymi przykładami użycia.
Wyraźne nagrania native speakerów (w układzie: hasło polskie - hasło angielskie - przerwa...
Sprawdź, jak naprawdę wykorzystujesz swój czas. Zastosuj listy kontrolne i protokoły; naucz się dostrzegać pułapki czasowe oraz złodziei czasu. Dowiedz się, jaką rolę w optymalizacji pracy odgrywa zegar biologiczny i jak kierować się cykliczną metodą pracy oraz rozwiązywania problemów, tak by poradzić sobie z codziennym natłokiem zajęć. Zostań menedżerem piątej generacji - naucz się odróżniać sprawy...
Zdobądź wiedzę, dzięki której każdy twój projekt będzie efektywny! Dowiedz się, jak dobierać sposób działania specjalnie do swoich potrzeb. Poznaj wypróbowane sposoby na skuteczne wyznaczanie celów, zarządzanie czasem oraz właściwą ocenę ryzyka. Odkryj innowacyjną metodę zarządzania projektami, która czerpie ze znanych metodyk typu PMBOK, PRINCE2 czy SCRUM. Zaplanuj i zrealizuj projekt, który zakończy...
Książka ta ma za zadanie pokazać w sposób chronologiczny wszystkie etapy realizacji projektów:
od planowania wstępnego do planu struktury i zatwierdzenia projektu,
sporządzenia planu szczegółowego, planu wykorzystania zasobów, kosztorysu, kontroli jakości i oceny ryzyka związanego z projektem,
podziału i delegowania obowiązków, planu i tematyki spotkań kontrolnych, kontrolingu finansowego.
Autor...
Poradnik uczy skutecznego zarządzania czasem, czyli tego, by zrobić jak najwięcej w jak najkrótszym czasie. Skierowany jest do wszystkich, którzy chcą przeanalizować mechanizmy własnego działania i lepiej organizować swój czas.
W książce znajdziesz praktyczne narzędzia pokazujące, jak dobrze wyznaczyć cel, opracować plan działania i zrealizować go w terminie. Poznasz sztukę ustalania priorytetów,...
Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian Tracy, podczas dziesiątków lat działań konsultingowych na całym świecie, bezpośrednio nauczył się, co jest ważne, by były one efektywne. W tym zwięzłym poradniku dzieli się on prostymi ideami, które możesz wykorzystać, by zebrania stały się znacznie lepszymi narzędziami do rozwiazywania problemów, podejmowania decyzji, wymiany pomysłów...
Jak przygotować wystąpienie, które trafi do serc i umysłów odbiorców oraz co ważne zostanie zrozumiane i zapamiętane? Jak sobie poradzić ze stresem? Na co zwrócić uwagę podczas przygotowywania? Jak mówić inspirująco, ale w swoim własnym indywidualnym stylu?
O tym właśnie jest ta książka.
Robert Kozak wykorzystał w niej gromadzone przez wiele lat doświadczenie zdobyte podczas prowadzenia zajęć ze studentami...
Mądrzy liderzy uczą się na własnych błędach. Najmądrzejsi liderzy uczą się nie tylko na błędach innych, lecz i na ich sukcesach.
John Maxwell, doświadczony lider, jeden z 25 najlepszych autorów Amazon.com, którego bestsellerowe książki sprzedano w 13 milionach egzemplarzy, dzieli się z czytelnikami swoim 40-letnim doświadczeniem w zarządzaniu. Chce pomóc ci w pełnym wykorzystaniu twojego potencjału,...
To działa! Bez względu na to, czy jesteś odpowiedzialny za gospodarstwo domowe, przedsiębiorstwo, rodzinę czy fabrykę!
Jednominutowy Menedżer odniósł jeden z najbardziej spektakularnych sukcesów w historii. Tytuł ten osiągnął wielką popularność nie tylko w kręgach związanych z wielkimi korporacjami, ale również wśród właścicieli małych film, przedstawicieli handlowych, gospodyń domowych i nauczycieli....