„Powinienem był mu na to od razu odpowiedzieć...” - jak często zdarza ci się tak pomyśleć? W dyskusjach, negocjacjach czy rozmowach z kolegami nie zawsze wygrywa ten, kto ma najmocniejsze argumenty. O wiele częściej liczą się błyskotliwe komentarze. Niestety w chwili, gdy powinieneś zareagować celną ripostą, w Twojej głowie hula wiatr. Dopiero po kilku minutach wpadasz na genialną odpowiedź,...
Radzenie sobie ze stresem to umiejętność niezbędna do osiągnięcia sukcesu. Nie ma na to standardowej recepty. Każdy z nas ma inną osobowość, ukształtowaną przez środowisko, wychowanie, doświadczenie, wiedzę i poglądy.
Dlaczego kobiety zarabiają mniej niż mężczyźni? I dlaczego w zarządach największych korporacji wciąż jest ich o wiele mniej? Zdaniem autorki przede wszystkim dlatego, że kobiety zbyt często zachowują się raczej jak małe dziewczynki niż wytrawni gracze biznesowi.
Annette Anton w humorystyczny sposób rozprawia się z wieloma stereotypami dotyczącymi ról i zachowań uznawanych w pracy za typowo męskie...
Poradnik dla kobiet, które chcą świadomie stosować zasady autopromocji, by uniknąć błędów na ścieżce własnej kariery zaowodowej. Autorka pokazuje reguły, jakie należy stosować i zachowania, których należy się wystrzegać oraz motywuje do pozytywnego podejścia do walki o awans zawodowy.
Uzupełnieniem książki są relacje i spostrzeżenia kobiet, które odniosły sukces w biznesie, polityce lub świecie mediów.
Wydanie...
Sprawdź, jak naprawdę wykorzystujesz swój czas. Zastosuj listy kontrolne i protokoły; naucz się dostrzegać pułapki czasowe oraz złodziei czasu. Dowiedz się, jaką rolę w optymalizacji pracy odgrywa zegar biologiczny i jak kierować się cykliczną metodą pracy oraz rozwiązywania problemów, tak by poradzić sobie z codziennym natłokiem zajęć. Zostań menedżerem piątej generacji - naucz się odróżniać sprawy...
Moderowanie i prezentowanie to sposoby komunikacji, których powodzenie zależy od tego, czy uda wam sie nadawać na tych samych falach co pozostali uczestnicy spotkania. Dlatego w pierwszej cześci książki zajmujemy się procesem komunikacji i tym, jak można skutecznie kształtować go dzięki kompetencjom osobistym i empatii. W drugiej cześci wyczerpująco omawiamy techniki prezentacji i moderacji - od przygotowania,...
Dobry mówca potrzebuje umiejętności i całej palety narzędzi, aby sprostać różnym sytuacjom komunikacyjnym. Powyższa pozycja udzieli odpowiedzi na zasadnicze pytanie, jakie należy sobie zadać, jeżeli chce się być dobrym mówcą: co należy umieć, aby odnieść sukcesy na tym polu? W książce przedstawiono krok po kroku, jak należy przygotowywać i wygłaszać przemówienia. Dzięki zamieszczonym w niej wskazówkom...
Przekonywanie rozmówców do własnych racji i oddziaływanie za pomocą przekazywanych treści jest sztuką. W tej książce wyjaśniamy m.in., jak można skutecznie wzmacniać argumentację wykorzystując odpowiednie konstrukcje zdaniowe, siłę głosu czy mowę ciała. Analizując zjawiska składające się na proces komunikacji – refleksję, koncentrowanie uwagi, przekazywanie informacji, przekonywanie, sterowanie i namawianie...
Trudno wyobrazić sobie dzień pracy bez poczty e-mail. W dobie integracji międzynarodowych rynków coraz bardziej popularny i wymagany w komunikacji elektronicznej staje się język angielski. Jak szybko i poprawnie napisać e-mail w języku angielskim - właśnie tego nauczysz się z niniejszej książki.
Publikacja dostarcza też wielu cennych informacji na temat językowych i międzykulturowych aspektów korespondencji...