Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl


Angielski | Niemiecki | Rosyjski | Francuski | Hiszpański | Włoski | Grecki | Duński | Norweski
Rzetelna Firma
KIOSK SŁOWNICTWO.PL
materiały edukacyjne do nauki języków obcych

- kursy językowe MP3, audiobooki, książki i podręczniki w wydaniach cyfrowych -
Kursy językowe na MP3 | Pakiety audio | E-podręczniki | E-książki | Angielskie Audiobooki | E-prasa za darmo | Dołącz do Klubu | Kontakt

Polityka Zwrotów

Szanowny Kliencie!

Składając zamówienie w sklepie czytniki.nexto.pl, zgodnie z przepisami, masz prawo zwrotu towaru w terminie 10 dni od daty jego otrzymania na warunkach opisanych poniżej.

 

Warunki zwrotu zamówionego urządzenia:

  1. Zwrot towaru możliwy jest w terminie 10 dni od daty otrzymania na warunkach opisanych poniżej.
  2. Urządzenie musi być zapakowane w opakowanie fabryczne oraz nie może nosić śladów uszkodzenia lub zniszczenia, a także, jeżeli do towaru był dołączony kupon (np. rabatowy, na książki lub inny), taki kupon nie może być zrealizowany.
  3. Przyjmujemy zwrot tylko pełnego zamówienia, więc jeśli w zamówieniu były akcesoria, to one także muszą znajdować się w przesyłce.
  4. Zwrotu towaru Klient dokonuje na własny koszt i ryzyko – zalecamy dodatkowe zabezpieczenie przesyłki przed nadaniem oraz jej ubezpieczenie.
  5. Towar należy zwrócić na adres: NetPress Digital, ul. Wronia 23, 00-958 Warszawa. Uwaga! Nie przyjmujemy zwrotów do paczkomatów.
  6. Nexto przekaże zwracany towar do Dystrybutora.
  7. Po otrzymaniu przez Dystrybutora zwracanego towaru, Dystrybutor sprawdzi, czy urządzenie i akcesoria nie są uszkodzone i nie noszą śladów użycia, a Klient oraz sklep czytniki.nexto.pl otrzyma taką informację drogą e-mailową.
  8. W przypadku, jeżeli towar zostanie skutecznie zwrócony do siedziby Dystrybutora (nieuszkodzony, z kompletem niezużytych akcesoriów i kuponów) Klient otrzyma zwrot ceny towaru. Uwaga! Informujemy, że nie zwracamy kosztów wysyłki ani kosztów wysyłki zwrotnej!

 

Gwarancja i serwis gwarancyjny

Dystrybutorem czytników Onyx Boox w Polsce jest firma ArtaTech odpowiedzialna za wsparcie techniczne oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny czytników:

ArtaTech
Wrocławski Park Technologiczny
ul. Klecińska 125
54-413 Wrocław
Tel.: +48 71 723 78 54
Fax: +48 71 716 59 25
e-mail: serwis[at]artatech[dot]pl
www.onyx-ereader.pl

Każde urządzenie jest wyposażone w kartę gwarancyjną, w której zawarte są jej warunki. Gwarancja trwa przez okres 12 miesięcy od dnia otrzymania urządzenia i jest udzielana na podstawie dowodu zakupu otrzymanego ze sklepu czytniki.nexto.pl.

W przypadku stwierdzenia wadliwego działania urządzenia prosimy o kontakt z serwisem: ArtaTech, +48 71 723 78 54, e-mail: serwis[at]artatech[dot]pl lub wypełnienia formularza serwisowego na stronie onyx-ereader.pl. Pracownicy serwisu udzielą dalszych instrukcji.

 

Procedura DOA (dead on arrival)

Wszystkie czytniki sprzedawane przez sklep czytniki.nexto.pl są sprawdzane przed wysyłką. Prosimy naładować czytnik przed pierwszym jego użyciem (zalecamy około 8h na pierwsze ładowanie).

Przesyłki DOA (Dead on Arrival) będą uznawane wyłącznie w przypadku zaznaczenia przez Klienta na liście przewozowym od kuriera, że opakowanie jest uszkodzone. Dodatkowo Klient zobowiązany jest poinformować o takim przypadku Dystrybutora nie później niż do 3 dni od daty otrzymania urządzenia wysyłając maila na adres serwis[at]artatech[dot]pl lub wypełniając formularz serwisowy na stronie onyx-ereader.pl.

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Gwarancja satysfakcji

Nowości

Najchętniej kupowane

  1. 1.Nie z miłości. Mądrzy rodzice - silne dzieci
  2. 2.Hiszpański Błyskawiczny
  3. 3.Twoje kompetentne dziecko. Dlaczego powinniśmy traktować dzieci poważniej?
  4. 4.Basia i podróż
  5. 5.Zjedz tę żabę wyd.III rozszerzone
  6. 6.Zmień myślenie a zmienisz swoje życie
  7. 7.Angielski Błyskawiczny
  8. 8.Afryka Kazika
  9. 9.Basia i przedszkole
  10. 10.Gdzie się podziało moje dzieciństwo