Pamiętaj, że praca w międzynarodowej firmie to lepsze zarobki, większe możliwości wyboru ofert pracy, kontakty zagraniczne.
Zdobycie pracy w zagranicznej firmie jest obecnie bardzo pożądanym zjawiskiem. Wiele firm międzynarodowych przywiązuje wagę do tego, aby osoby zatrudnione na różnych stanowiskach potrafiły sprawnie komunikować się w Business English w swoim środowisku pracy. A zatem, często w...
Jesteś osobą 50+ i chcesz uczyć się angielskiego? Twoim celem jest nauka podstaw oraz porozumiewanie się w codziennych sytuacjach? Jeżeli tak, to przygotowaliśmy coś specjalnie dla Ciebie.
Starannie opracowane lekcje stopniowo wprowadzają nowy materiał, który łatwo zrozumiesz dzięki przejrzystym wyjaśnieniom lektora. W każdej lekcji poznasz nowe słowa i zwroty, nauczysz się tworzyć proste zdania...
MEGATEST to pierwszy tak uniwersalny zestaw testów, ćwiczeń i zadań gramatyczno-leksykalnych dla obcokrajowców uczących się języka polskiego lub osób przygotowujących się do egzaminów językowych. To również znakomite kompendium wiedzy dla wszystkich, którzy chcą utrwalić i poszerzyć znajomość języka polskiego.
MEGATEST zawiera:
wzory testów dla trzech poziomów: A1, A2, B1
zadania testowe z...
Co robić, aby kształtować odważniejszych, śmielszych liderów i jak zaszczepić odwagę w kulturze organizacji? Jak budować środowiska pracy, które sprzyjają poczuciu przynależności i twórczej swobody wśród pracowników?
Brené Brown, autorka pięciu bestsellerów „New York Timesa”, od ponad dwudziestu lat bada emocje i doświadczenia nadające sens naszemu życiu, a przez ostatnich siedem...
Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn!
To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia.
Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutecznym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność,...
Mądrzy liderzy uczą się na własnych błędach. Najmądrzejsi liderzy uczą się nie tylko na błędach innych, lecz i na ich sukcesach.
John Maxwell, doświadczony lider, jeden z 25 najlepszych autorów Amazon.com, którego bestsellerowe książki sprzedano w 13 milionach egzemplarzy, dzieli się z czytelnikami swoim 40-letnim doświadczeniem w zarządzaniu. Chce pomóc ci w pełnym wykorzystaniu twojego potencjału,...
Dobry negocjator to ktoś, kto potrafi rozwiązywać złożone problemy i osiągać twarde rezultaty, nie wytaczając ciężkiej artylerii. Robert Mayer sprawnie i z gracją wprowadzi cię na drogę dobrych negocjacji. Odkryje przed tobą potężne narzędzia negocjatora, korzystając z:
- najnowszej wiedzy w dziedzinach: psychologii, lingwistyki, adwokatury sądowej, sprzedaży i komunikacji,
- własnego doświadczenia...
Kod kulturowy został dotychczas przetłumaczony na 12 języków (ostatnia edycja w Korei Południowej sprzedana w 250 000 egzemplarzy). Planowane jest kolejne wydanie książki w USA, m.in. w związku z premierą książki w Polsce oraz serialem Netflixa 13 kodów, 13 kultur. Książka jest lekturą obowiązkową na wielu amerykańskich uczelniach wyższych o profilu biznesowym.
Co różni ludzi na całym świecie? Co...
Wszyscy potrzebujemy mentorów. Oto ponad stu spośród najlepszych na świecie.
Do kogo zwracasz się z prośbą o radę, kiedy musisz znaleźć odpowiedź na życiowe pytania? Potrzebujemy mentorów, zwłaszcza kiedy wszystko wydaje się sprzysięgać przeciwko nam. Chcąc znaleźć najlepszych mentorów dla siebie, autor czterech bestsellerów, Tim Ferriss, przepytał ponad stu ekspertów z różnych dziedzin, którzy mogliby...
Kurs gwarantuje samodzielną naukę skutecznej komunikacji w języku angielskim. Został opracowany specjalnie z myślą o osobach początkujących i średnio zaawansowanych. Zestaw obejmuje podręcznik (104 str.) i materiały audio (blisko 4 godziny nagrań native speakerów w formacie MP3). Uczy prowadzenia rozmów, ćwiczy rozumienie ze słuchu i prawidłową wymowę, zapoznaje ze zwrotami z języka potocznego, niezbędnymi...