Jesteś osobą 50+ i chcesz uczyć się angielskiego? Twoim celem jest nauka podstaw oraz porozumiewanie się w codziennych sytuacjach? Jeżeli tak, to przygotowaliśmy coś specjalnie dla Ciebie.
Starannie opracowane lekcje stopniowo wprowadzają nowy materiał, który łatwo zrozumiesz dzięki przejrzystym wyjaśnieniom lektora. W każdej lekcji poznasz nowe słowa i zwroty, nauczysz się tworzyć proste zdania...
ANGIELSKI Konwersacje dla zaawansowanych to zestaw (podręcznik + MP3) obejmujący ponad 60 autentycznych, ciekawych dialogów, trudne słówka i gotowe zwroty na każdą okazję, kilkadziesiąt interesujących ćwiczeń z kluczem odpowiedzi + aż 5 godzin nagrań na płycie mp3.
Kurs przeznaczony jest dla osób znających język przynajmniej na poziomie średnio zaawansowanym, które chcą doskonalić umiejętność prowadzenia...
Chcesz opanować słownictwo pozwalające na swobodne prowadzenie rozmowy w różnych sytuacjach w pracy?
Ucz się z kursem „Angielski w pracy i biznesie - Business Words & Expressions”, który wprowadza naukę zróżnicowanych zwrotów używanych w pracy i podczas ubiegania się o nową posadę. Poprzez wszechstronne rozszerzanie słownictwa na poziomie zaawansowanym kurs rozwija umiejętności komunikowania...
Chcesz swobodnie posługiwać się angielskim w pracy?
Ucz się z kursem „Angielski dla średnio zaawansowanych - Business English Express” , który przeznaczony jest dla osób szukających pracy za granicą i tych, którzy używają języka angielskiego w pracy. Kurs wprowadza praktyczne tematy i rozwija słownictwo przydatne w różnych sytuacjach w biurze, podczas kontaktów z klientami, prezentacji...
Współcześni przywódcy wiedzą, że nie są w stanie wiele zdziałać bez skutecznych podwładnych. Servant leadership pozwala na wydobycie drzemiącej w pracownikach wiedzy, doświadczenia i motywacji oraz na ukierunkowanie tej siły na osiąganie wyników.
W wielu sektorach biznesu i organizacjach non-profit odchodzi się od tradycyjnych autokratycznych i hierarchicznych modeli przywództwa na rzecz servant leadership...
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania.
Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...